niedziela, 2 czerwca 2013

Relacja

Pytasz dlaczego to zrobiłam. Czy byłam aż tak nieszczęśliwa? Dlaczego na Twoje dobro odpowiedziałam taką podłością? Byłeś dla mnie dobry, cierpliwy i ciepły. A ja rozszarpałam Twoje serce? Skąd ta niewdzięczność?
Kochanie, co Ty o mnie wiesz? Tak, piję herbatę z dwoma łyżeczkami cukru. Tak, kocham książki. Tak, ludzie mnie irytują.
A w co wierzę? O czym marzę? Czego oczekuję od życia? Za co kocham książki? Co myślę o samej sobie?
Nigdy nie zapytałeś. Nigdy nie powiedziałam. Nie zrozumiałbyś.
Jesteśmy różni. "To dobrze" mówią poradniki. "Nie będzie nudno. Możecie poznawać siebie nawzajem." Jednostronnie.
Twoje zagubienie i zniechęcenie przeplatają się ze sobą w przydymionym tańcu życia. Wieczny amok odrywa Twój umysł od pozornej beznadziei. Sens nadaje Ci osoba, którą możesz kochać. Sam sobie nie jesteś do niczego potrzebny.
Dlaczego to zrobiłam?
Jakbyś mnie opisał? Ładna i inteligentna? Wysoka i wredna? Zabawna i humorzasta?
Ładna inteligentna gardzi sobą za każdym razem, gdy słyszy te określenia. Wie, że jest zgniła w środku i nie ma nic do zaoferowania. Nienawidzi siebie i karze swój umysł, by ciało pozostało ładne. Błędne koło.
Wysoka wredna nienawidzi swojego wzrostu i głupoty ludzkiej. Poddaństwo, brak wdzięczności, rezygnacja - bezowocne śmieci. Kłamstwo jest dobre. Kłamstwo chroni. Pomaga.
Zabawna i humorzasta to tylko maski. Gra, w którą trzeba się bawić, by nie ukazać pustki. Nieszczęścia. Smutku. Słabości. Posiadam wiele masek. Nigdy nie byłam sobą przy Tobie.
Dlaczego to zrobiłam?
Jeszcze nie wiesz?
Nigdy Ci nie powiem. Nie zrozumiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz